English version

Senter for velferds- og arbeidslivsforskning

Senter for velferds- og arbeidslivsforskning (SVA) er Norges største samfunnsvitenskapelige forskningsmiljø. SVA består av fire oppdragsforskningsinstitutter som forsker på temaene arbeidsliv, forbruk, by og regioner, oppvekst og aldring samt velferdssamfunnets tjenester og organisering.

Faglige nettverk

Aktuelt fra SVA-instituttene

Portrettfoto av Anja Bredal
NOVA-forskar i Partnardrapskommisjonen

Forskar og sosiolog Anja Bredal er i dag utnemnd som medlem av Statens kommisjon for partnardrap.

To unge gutter i klasserommet
Norske barn og unge trives dårligere og dårligere på skolen

– Dette er ett av områdene i Ungdata der vi ser de største endringene over tid, sier Anders Bakken. Norske ungdommer trives stadig dårligere, flere kjeder seg og skulkingen øker.

Inngangsparti OsloMet
EU-millionar til OsloMet-prosjekt

To forskingsprosjekt, der OsloMet er partnar, har fått tilslag på søknader om EU-midlar. Tildelingane utgjer til saman over 70 millionar kroner.

OsloMet-fasade med gul OsloMet-logo på mursteinsvegg.
Millionar til forsking på inkludering av born og unge

Eit OsloMet-prosjekt har fått 10 millionar frå Noregs forskingsråd.

Eldre far og sønn i grønn natur.
Skal samle inn nye data om vaksenliv og alderdom

I desse dagar blir det samla inn surveydata for fjerde gong til Den norske studien av livsløp, aldring og generasjon (NorLAG).

Bilete av eit kart over Aust-Europa som fokuserer på Ukraina.
Styrkar forskarnettverk mellom Noreg og Ukraina

By- og regionforskningsinstituttet NIBR ved OsloMet har fått støtte frå Noregs forskingsråd til å styrkja forskingssamarbeidet mellom Noreg og Ukraina.

en eldre person i pysjamas som ligger under dyna i en seng. Pårørende holder den ene hånda i begge sine.
Ei krevjande eldre-reform

«Leve heile livet» er reforma som på fem år skulle gjera kommunetilbodet til eldre likare og betre, men framleis er det store variasjonar i kvaliteten mellom kommunane.

Menneskemengde ser opp til KSI og Logan Paul på scenen når de lanserer drikken Prime i Oslo.
Massiv markedsføring av usunn mat og drikke på sosiale medier

Ny forskning viser hvordan sports- og energidrikker som Prime og Monster markedsføres på sosiale medier av influensere som er populære hos barn og unge. Nå vil myndighetene ha strengere regulering.